6 tipsuri pentru ca title tag-ul tau sa iti aduca mai mult trafic in Google!

Primul lucru pe care trebuie sa il intelegeti in privinta tag-urilor folosite pentru titluri consta in faptul ca ele trebuiesc testate intotdeauna, caci de multe ori un title tag nepotrivit ar putea fi cauza pozitiilor joase in Google. Procesul de optimizare SEO a fost schitat in urma nenumaratelor practici, asa ca adevaratul succes poate fi atins abia dupa ce experimentati lucruri diferite, in cazul de fata etichete diferite pentru titluri.

Puncte de plecare in alcatuirea title tag-urilor pentru promovare SEO

Numere. Numerele ies in evidenta sub doua formate, iar acestea pot fi vazute mai bine de Google prin doua exemple concrete: „5 semne ale unei apocalipse zombie” sau „cum putem economisi 50% din asigurarea auto”.

Astfel, observam ca numerele pot fi prezente sub forma cifrelor simple, fiind indicatori, dar si sub forma de procente. Raspunsul pentru care includerea numerelor poate aduce o pozitie mai buna in SERP se raporteaza la termenul Cognitive Bias.

Mai precis, creierele noastre sunt instruite sa gaseasca lucruri care ies in evidenta si sunt specifice. Cand scanati rezultatele unei cautari anume, rezultatele primite reflecta o cantitate imensa de informatie, iar cifrele se numara printre putinii indici care ajuta titlul SEO sa se remarce. Deci, uneori, in anumite circumstante, puteti obtine o rata mult mai buna de click-uri si o pozitie mai buna daca introduceti in titlu un numar sau o combinatie de cifre.

Datele. Daca folositi plugin-ul Yoast pentru promovare SEO, atunci acesta iti va actualiza automatic datele prezente in etichetele de titlu, de la un an la altul sau chiar de la o luna la alta. Includerea datelor in titlu nu este potrivita pentru toate circumstantele, insa pentru anumite interogari de cuvinte aceasta strategie functioneaza excelent.

Lungimea. Aceasta este una dintre cele mai controversate strategii care vizeaza alcatuirea tag-urilor, afirma specialistii in optimizare seo de pe platforma www.promovareseo.com, care ofera astfel de servicii.

„Inevitabil, in momentul in care faceti un audit seo, veti gasi doua lucruri. Veti gasi etichete care sunt prea scurte sau etichete mult prea lungi, in care sunt introduse succesiv toate cuvintele cheie.”

Ambele pot functiona bine pentru un anumit tip de afacere, insa un title tag prea diluat ar putea insemna orice, atat pentru Google cat si pentru cei care fac research-ul respectiv. Totusi, un trend deja testat la nivelul lungimii cuvintelor cheie spune ca 50 – 60 de caractere sunt suficiente pentru ca o astfel de eticheta sa va influenteze pozitiv ranking-urile in serp. Ca o regula adiacenta, in cele 50 – 60 de caractere trebuie sa fie inclus cuvantul cheie principal.

Sinonime. Va puteti folosi de diverse instrumente de cautare pentru a observa care sunt cautarile suplimentare pe care le efectueaza vizitatorii in jurul unui anumit cuvant cheie. Puteti utiliza fie pluralul cuvantului cheie, fie un sinonim de interes pentru publicul targetat.

Call to action. Bineinteles, daca o sa va folositi de un instrument care va returneaza cuvintele cheie targetate, cu siguranta nu veti gasi sinonime sau long tails care sa cuprinda sintagme call to action.

Cuvintele care intra in clasa „Call to action”, precum „cumparati”, „gasiti”, „descarcati”, „cautati”, „ascultati” sau „accesati” pot oferi mai multa emotie titlului dumneavoastra, deoarece indica faptul ca utilizatorul va putea sa faca intr-adevar ceva cu informatia respectiva.

Intrebarile. Intrebarile sunt instrumente foarte folositoare in constructia etichetelor de titlu. Exista multe exemple referitoare la modul in care puteti construi aceste intrebari in cadrul titlului, astfel incat traficul sa cunoasca o adevarata panta ascendenta, iar pozitiile seo in Google sa fie mult imbunatatite.

46