Combaterea stresului prin fitness

Nimic nu e mai benefic pentru corpul nostru decât exercițiile pentru combaterea stresului. Această tehnică este cunoscută sub denumirea “Fight or fight”, iar efectul său este reprezentat de starea de continuă și înaltă excitare în care intra corpurile noastre. Atunci când ești stresat, corpul nostru acumulează o energie negativă pe care trebuie să o eliberezi într-un fel sau altul, iar exercițiile fizice par a fi cea mai bună metodă de a scăpa de această energie în exces. Sunt recomandate în special celor care au un job destul de sedentar.

E o idee excelentă să îți canaliezi toată această energie pe lucruri cu adevărat utile, cum ar fi exercițiile fitness, fie că e vorba de puțină alergare, mers pe bicicletă sau folosirea echipamentelor pentru fitness acasă. Nu e nevoie de cine știe ce antrenament excesiv, nu vă gândiți că sunteți nevoiți să mergeți imediat la o sală de fitness după ce citiți acest articol. Chiar și o scurtă plimbare de câteva zeci de minute poate fi suficientă.

Fitness Master, dar și medicii specialiști în domeniu, recomandă fiecăruia dintre noi să facă mișcare de intensitate moderată cel puțin 30 de minute în fiecare zi. Există numeroase motive să faci asta. Exercițiile nu doar că influențează pozitiv sănătatea și reduc stresul, dar și relaxează mușchii și te ajută să dormi mai bine. În timpul fitnessului sunt eliminate chimicalele din sânge numite endorfine, făcându-te să te simți mai relaxat și mai fericit.

Ca urmare, viața activă poate fi un mod foarte ușor de a lupta împotriva depresiei și anxietății, dar te pot face să te menții în formă și să reduci considerabil riscul apariției problemelor cardiovasculare sau a atacurilor de panică, având un control mai bun asupra presiunii sângelui. Efectele pot fi văzute și de persoanele care suferă de diabet sau au probleme cu spatele.

Ca să fiu mai explicit, oamenii care fac fitness sunt capabili să țină sub control efectele de lungă durată ale stresului fără a întâmpina probleme de sănătate.

32

Fara comentarii

Scrie un comentariu