Compania mama a aplicatiei TiTok isi anunta intentia de a lansa un smartphone

Da, compania din spatele TikTok doreste sa lanseze, intr-adevar un smartphone. ByteDance a confirmat ca produce un telefon intr-o „continuare” a unui proiect de la producatorul de telefoane chineze Smartisan. Detaliile despre telefon sunt insuficiente, dar ByteDance a obtinut atat brevete, cat si un personal din Smartisan inainte de asta. Veti vedea influenta exterioara in acest design, atunci.

O divizie a publicatiei de stiri financiare Caijing a sustinut ca fostul director executiv al companiei Smartisan (Wu Dezhou) conduce proiectul, care a inceput dupa 7 luni.

Exista o sansa buna sa nu vedeti acest telefon in afara Chinei atunci cand Smartisan este o marca de nisa chiar si in interiorul tarii. Cu toate acestea, este o reflectare a ambitiilor crescande ale ByteDance – se extinde cu mult peste cea mai cunoscuta aplicatie video pentru a dezvolta clienti de chat, un serviciu de muzica streaming raportat si chiar un concurs de talente.

Compania stie ca este in concurenta cu firme importante ca Baidu si Tencent, iar bransarea in categorii cum ar fi telefoanele inteligente ar putea oferi o sansa mai buna de supravietuire.

Aplicatia video TikTok,a devenit cea de-a patra cea mai descarcata aplicatie din lume din ultimul trimestru si lucreaza in continuare la mai multe functii noi.

Caracteristicile au fost dezvaluite saptamana aceasta de specialistul in domeniul ingineriei inverse Jane Manchun Wong, care a publicat capturi de ecran ale acestor caracteristici si altele catre Twitter. Un purtator de cuvant al TikTok a refuzat sa ofere detalii suplimentare cu privire la planurile companiei, insa a confirmat faptul ca firma doreste imbunatatirea caracteristicilor acesteia si adaugarea altora noi.

Cea mai notabila schimbare descoperita este cea generata de TikTok pentru pagina „Pentru tine”. Astazi, utilizatorii navigheaza fiecare videoclip de pe aceasta pagina, unul cate unul, intr-un format vertical de tip feed.

In schimb, versiunea actualizata ofera un aspect in stil grid, care arata mai mult ca pagina Exploreaza de la Instagram. Acest design ar permite, de asemenea, utilizatorilor sa atinga videoclipurile pe care doreau sa le vizioneze, in timp ce ar fi mai usor de ocolit pe cei pe care nu le-au facut.

Si pentru ca pune mai multe videoclipuri pe pagina, schimbarea ar putea creste rapid cantitatea de intrare in motorul de recomandare al TikTok cu privire la preferintele unui utilizator. Ramane de vazut cum evolueaza aceasta aplicatie, dar si aparitia smarphone-ului din partea acestora.

21