Cum diferentiem planurile de gazduire web?

Exista multe criterii in functie de care vom alege cel mai potrivit furnizor de gazduire web pentru site-un nostru. Trebuie insa, sa tinem minte, pe langa toate cerintele tehnice fara de care nu am putea lua o decizie, si de serviciile aditionale pe care ni le ofera acesta furnizor: daca este de incredere, daca ne ofera un customer support prompt si continuu, daca ne raspunde repede la cereri, oferte hosting si asa mai departe. Iata mai jos, detaliate, cele mai importante aspecte de acest gen.

Fiabilitatea serviciilor de gazduire web

Prin fiabilitate intelegem de aceasta data posibilitatea rularii de aplicatii ce necesita librarii speciale, setari specifice PHP, optiunea de a trece la alt plan de gazduire in mod automat si certitudinea ca vei primi un raspuns la cerintele tale intr-un timp relativ scurt (15min – cateva ore). In plus va trebui sa te asiguri ca ti se face backup la date. De asemenea nu ar strica sa alegeti un centru de date care sa va permita sa cresteti, odata cu afacerea dvs. sau site-ul dvs, fara sa trebuiasca sa schimbati furnizorul ori de cate ori faceti un salt. Daca veti avea nevoie de mai mult spatiu sau latime de banda acestea sa vi se poata oferi cu usurinta, in urma unei actualizari a planului de web hosting.

Relatii clienti si customer suport

Ultimul aspect pe care vreti sa le aveti in minte atunci cand alegeti un furnizor de gazduire web este felul in care acesta interactioneaza cu clientii, suportul oferit si rapiditatea de raspuns. Majoritatea acestora ofera ajutor in baza unui program de lucru de minim 12 ore/zi pentru suport online, si nu ar trebui sa va multumiti cu mai putin. Eventual ii puteti ruga sa vi se specifice clar in contract in cat timp maxim vi se va raspune la constatari sau reclamatii. Un termen bun este cel de 24 de ore, pentru a va asigura ca problema va este rezolvata in cel mai scurt timp cu putinta.

Canalele de support ar trebui si acestea sa fie mai mult de unul: help line telefonic, prin e-mail, chat, FAQ, tutoriale online sau tickete suport, pentru ca dvs. sa puteti sa raportati o problema usor sau poate chiar sa gasiti raspunsul inainte sa fie nevoie sa chemati un operator.

Uneori, calitatea serviciilor mai poate fi indicata si de alte elemente, cum ar fi durata de cand business-ul functioneaza, numarul de clienti activi si testimonialele despre acesta care se gasesc pe internet. Este bine sa faceti o cercetare activa a furnizorului pentru a afla aceste date inainte de a comanda serviciile ofertate. In acest fel va asigurati ca faceti cea mai buna afacere.

32

No Responses

Write a response