Cum sa-ti promovezi afacerea cu ajutorul obiectelor promotionale?

Una dintre cele mai bune metode de a crea o identitate companiei tale este prin intermediul obiectelor promotionale, cu ajutorul carora reusesti sa te faci cunoscut si apreciat in comunitate, industrie si in randul publicurilor tinta carora te adresezi. In felul acesta, orice companie reuseste sa-si extinda portofoliul de parteneri si clienti.

Primul pas este conturarea unei identitati la nivel vizual. Aceasta trebuie sa fie puternica si sa ofere personalitate unei companii. Ea poate sa ofere un plus de popularitate, dar poate sa si distruga o imagine buna, deja creata. De aceea, companiile trebuie sa gestioneze cu grija aceste aspecte si sa incerce sa se diferentieze cat mai mult de concurenta, apeland la cei mai buni specialisti in domeniu. Acestia recomanda investitia in obiecte promotionale personalizate, de impact, care sa contribuie la conturarea si validarea imaginii companiei in spatiul public.

Atunci cand va hotarati sa faceti o investitie de acest fel, este indicat sa folositi materiale de calitate, printre care carti de vizita, obiecte promotionale, dar si pliante sau afise care sa creeze ceea ce specialistii numesc awareness; constientizarea publicului in legatura cu existenta si trasaturile companiei respective.

Pentru a obtine un plus de vizibilitate in acest mediu, puteti apela la tricouri personalizate, care contureaza o cultura organizationala comuna si ii responsabilizeaza pe angajati, care se transpun din rolul individual in rolul de reprezentant al companiei pentru care lucreaza. Canile personalizate reprezinta si ele o modalitate ideala de a intari brandul, in special in context intern. Pe langa acest aspect, obiectele sunt practice si pot fi utilizate pentru o lunga perioada de timp. Prin personalizarea canilor cu numele companiei si cel al angajatului, se contureaza o legatura stransa si de durata intre cele doua entitati care lucreaza impreuna pentru succesul afacerii. Printre alte obiecte personalizate se numara si stick-urile, pixurile, calendarele, cheile sau agendele personale care, la fel, reusesc sa puna accentul pe ideea de profesionalism.

Daca obiectele prezentate anterior se concentreaza mai mult pe imbunatatirea situatiei de comunicare interna si pe conturarea unei culturi organizationale, personalizarea mapelor de prezentare reprezinta un mijloc de comunicare externa, ce creioneaza identitatea de brand, in exterior. Impactul vizual este puternic, astfel ca acestea reprezinta un instrument foarte eficient si elegant prin care o companie isi poate prezenta produsele si serviciile catre client, dar si catre parteneri sau viitorii parteneri.

Pentru a beneficia de aceste facilitati trebuie sa apelati la o firma specializata de personalizare a obiectelor promotionale, care sa opereze exclusiv cu echipamente si materiale de cea mai buna calitate si care sa va ajute sa va indepliniti strategia de business si sa atingeti performante. Este important de stiut ca acest aspect al conturarii identitatii de business nu trebuie neglijat, mai ales in contextul unei companii de mari dimensiuni sau al unei companii care doreste sa-si extinda numarul de angajati, de sedii sau de influenta intr-o anumita zona. Studiile si rapoartele realizate de cele mai mari branduri din tara, au demonstrat faptul ca accentul pus pe mijloacele de promovare poate duce la creionarea unui caracter distinct si poate indeplini atat obiective de comunicare, cat si obiective de marketing.

38