Despre Spotify – pierderi vs. castiguri

Conform unui studiu recent efectuat, numarul persoanelor care redau in mod lunar melodii pe Spotify a crescut exponential, acesta migrand de la circa 100 de milioane – cifra expusa la ultimul studiu adus in lumina reflectoarelor, pana la 140 de milioane. Astfel, se poate spune despre aceasta companie ca este mult mai accesata decat rivalele sale, respectiv Pandorra sau Apple Music.

Ceea ce atrage la Spotify este faptul ca melodiile pot fi ascultate in mod gratuit, fara a implica un pret pe download, asa cum se intampla in cazul altor platforme de aceeasi natura.

Absenta reclamelor reprezinta un alt avantaj, iar toate aceste beneficii pot fi calculate intr-un cumul de 50 de milioane de abonati, spre deosebire de principalul urmaritor – Apple Music, cu nici mai mult nici mai putin de jumatate din ascultatorii Spotify. Si, cel mai interesant este faptul ca abonatii Spotify chiar platesc un abonament lunar pentru acest serviciu.

Totusi, exista si un motiv de bucurie pentru rivalii acestei platforme – pierderile Spotify au ajuns in ultimul an la aproximativ 350 de milioane de euro.

43