Folosesti Snapchat? Ai observat modificari?

Esti unul dintre utilizatorii aplicatiei Snapchat? Iata care sunt modificarile facute de acestia. Avand in vedere ca numarul utilizatorilor a crescut semnificativ in ultima perioada, noua misiune a Snapchat este cea de a te convinge sa cumperi mai multe lucruri.

In timp ce Instagram testeaza terenul cu unul dintre cei mai mari retaileri din lume, Snapchat devine un loc in care vanzarea cu amanuntul nu mai este ceva nou.

Aplicatia introduce un tip de anunt care va facilita procesul de cumparare al utilizatorilor. Noile anunturi, numite colectii, permit brand-urilor sa-si puna la vanzare produsele, fara a mai fi nevoie ca utilizatorii sa intre mai intai pe anunt.

Colectiile vor aparea sub forma de poveste, ceea ce va facilita vanzarea acestora. Intr-o actualizare recenta, Snapchat a introdus o caracteristica prin care utilizatorii isi pot vinde produsele pe Amazon.

Momentan nu exista informatii despre comisionul care va fi aplicat acestui tip de comert, insa scopul este clar: ideea de a cumpara mai confortabil si sigur prin intermediul unei aplicatii. Atat Instagram, cat si Facebook au experimentat acest tip de vanzare a produselor, iar reactia utilizatorilor a fost una pe masura asteptarilor.

Facebook a introdus chiar si o sectiune in meniul aplicatiei prin care esti notificta de noile produse care apar in market, denumit de acestia, astfel ca vei reusi cu siguranta sa gasesti ce cautai sau sa vinzi produsele de care nu mai ai nevoie.

8