Google se foloseste de istoricul din browser pentru a crea noi reclame

Majoritatea dintre noi folosesc motorul de cutare oferit de catre cei de la Google. Astfel ii punem la dispozitie numeroase informatii cu privire la hobby-urile noastre, preferinte si interese. Imaginea potrivit ar fi sa comparati cu Facebook, numai ca in loc de noutati, inainte de a cauta ceva in browser, vor aparea link-uri cu diverse subiecte cautate anterior. Desi noul feed arata similar cu cel anterior, acesta este determinat in primul rand de cautarile pe care le-ati executat, asa ca daca de exemplu sunteti interesat de o calatorie, Google va afisa o reclama sau un articol cu privire la subiectul cautat.

Nu toti utilizatorii Google sunt multumiti de aceasta functie noua, mai ales daca ai in vedere cautarea unor subiecte mai putin placute sau chiar sensibile, nu este tocmai recomandat sa apara acest tip de reclame. Tocmai de aceea, cei de la Google afirma faptul ca incearca sa afiseze cat mai multe informatii  pentru a putea deosebii interesele fiecaruia dintre noi si pentru a putea furniza numai ce ne intereseaza. Bineinteles, acest lucru va fi realizat in timp. Google afirma faptul ca poti renunta la acest tip de reclame, deoarece au introdus optinue prin care aplicatia va bloca in mod automat ceea ce nu doresti sa afiseze. De asemenea, ei au specificat ca anumite subiecte cautate nu vor fi folosite in reclama, aici referindu-se la orientari sexuale, rligie sau orice altceva care ar putea afecta utilizatorii.

Asadar, istoricul fiecaruia a devenit un instrument folositor pentru cei de la Google, care prin intermediul lui, sunt la curent cu toate nutatile sau domeniile de interes ale fiecarui utilizator din mediul online.

 

31