Imbunatatirile canalului Youtube

Platforma detinuta de Google a anuntat doua caracteristici noi care ii vor ajuta pe creatorii de videoclipuri sa castige mai multi bani din canalele lor: abilitatea de a vinde produse alaturi de videoclipurile lor.

Pana in prezent, merchandising-ul a fost disponibil pentru un grup restrans de testeri beta, dar nu a fost disponibil pe scara larga. In curand va fi disponibil pentru orice canal din S.U.A. cu cel putin 10.000 de abonati. Rezultatul unui parteneriat cu platforma de comert electronic Teespring, caracteristica ce permite proprietarilor de canale sa vanda tricouri de marca, casete de telefon, cani si alte articole.

Pentru YouTube, aceste actualizari trimit un mesaj important: compania are grija sa se asigure ca utilizatorii isi pot face bani din canalele lor. Cu toate acestea, noile caracteristici vor fi putin benefice pentru creatorii mai mici care au fost frustrati de schimbarile pe care le-a facut compania in politicile sale de publicitate.

La inceputul acestui an, YouTube a facut o schimbare care impiedica publicitatea pe canalele cu mai putin de 1.000 de abonati.

Pentru vedetele sale mai mari, trasaturi precum contul premium, merchandising-ul si calitatea de membru al canalelor ar putea fi un succes major, dandu-le un motiv bun pentru a ramane in online. Anuntul companiei vine la o zi dupa ce Instagram a dezvaluit IGTV, serviciul sau dedicat canalelor video YouTube.

In momentul de fata, IGTV nu ofera ofertantilor multe oportunitati de a face bani cu ajutoru conturilor. Aceasta se va schimba probabil in viitor, asa cum a spus Instagram ca doreste sa ajute creatorii sa genereze bani.

Pentru YouTube, aceste functii noi trimit un mesaj destul de clar: Suntem in continuare cel mai bun mod de a face bani.

18