Probleme la mai multe aplicatii Google

Google Drive, Docs, Meet si altele au inceput sa functioneze din nou dupa ce au ramas fara serviciu mai mult de sase ore.

Google Drive, Docs, Meet, Keep, Voice, Group, Chat impreuna cu Gmail nu au mai functionat de mai mult de sase ore astazi incepand cu ora 10:00. Gigantul tehnologic a confirmat ca toate serviciile sale sunt functionale din nou, dar nu a oferit explicatii despre ce a mers prost.

„Problema cu Google Drive ar trebui rezolvata. Ne cerem scuze pentru neplaceri si va multumim pentru rabdarea si sprijinul continuu.” Google a spus in actualizarea sa finala.

Mii de utilizatori, in mare parte din India, parti din S.U.A., Australia, Japonia si Malaezia raporteaza ca nu pot accesa serviciile Google mentionate anterior.

Unii utilizatori au raportat ca nu se pot autentifica in conturile lor Gmail, in timp ce altii spun ca noile e-mailuri nu se afiseaza in aplicatie si nu pot adauga atasamente. Unii utilizatori Google Drive nu pot incarca noi fisiere in cloud.

Compania terta parte de monitorizare web DownDetector a coroborat rapoartele care au inceput sa curga in jurul orei 04:40 GMT. Google a recunoscut existenta acestor blocaje pentru utilizatorii G Suite, spunand ca investigheaza problema.

„Vom oferi o actualizare pana la 8/20/20, la 1:30 PM (IST), in detaliu, cand ne asteptam sa rezolvam problema”, a scris acesta. Peste doua miliarde de utilizatori se bazeaza pe G Suite, a spus Google in luna martie a acestui an.

Intr-o actualizare in urma cu cateva momente, Google a spus: „Echipa noastra continua sa investigheze acest aspect. Vom oferi o actualizare pana la 20.08.2020, 13:51 cu mai multe informatii despre aceasta problema. Va multumesc pentru rabdarea dvs. Probleme de trimitere de Gmail, Intalniti probleme de inregistrare, Crearea de probleme de fisiere in Drive, probleme de incarcare a utilizatorului CSV in Consola de administrare, Postarea problemelor de mesaje in Google Chat. „

30