Ultimele emoticoane TikTok va permit sa donati

Creatorii TikTok pot acum sa adauge stickere de donatie la videoclipurile lor si fluxurile live pentru a incuraja adeptii sa doneze catre cauze caritabile in timpul pandemiei coronavirusului, a anuntat compania.

Odata adaugate, utilizatorii pot atinge stickerele pentru a fi instantaneu dus la o pagina de donatie din aplicatie, unde pot adauga detaliile cardului de credit si suma donatiei. TikTok spune ca va corespunde primelor 10 milioane de dolari donati la nivel global pana pe 27 Mai.

Lista de organizatii de caritate include Fundatia CDC, Meals on Wheels, si James Beard Foundation din SUA, si Crucea Rosie Britanica si Muzicienii Ajutor din Marea Britanie. TikTok spune ca a incercat sa aleaga organizatii de caritate care sa ajute tipurile de comunitati care folosesc serviciul sau si care au fost lovite puternic de pandemie.

FUNDATIA CDC SI Mancarile de pe roti sunt printre caritabile
Desi lista initiala de organizatii de caritate este axata pe cei a caror activitate este importanta in timpul pandemiei COVID-19, TikTok spune ca stickerele sale de donatie vor fi o caracteristica permanenta in aplicatie. Stickerele sunt disponibile in prezent in SUA, Marea Britanie, Franta, Germania si Italia.

TikTok nu este prima retea sociala care a adaugat emoticoane de donatie de caritate. Anul trecut, Facebook si Instagram au adaugat functii similare caracteristicilor lor de povesti. De asemenea, Instagram a adaugat optiunea pentru intreprinderile nonprofit de a adauga butoane de donatie pe paginile lor, daca doresc o optiune mai permanenta.

Daca doriti sa adaugati un autocolant de donatie la propriul dvs. videoclip TikTok, puteti face acest lucru apasand pe autocolantul COVID-19 Donation din pagina de editare. Va trebui apoi sa alegeti o organizatie inainte de a putea adauga autocolantul la videoclip.

TikTok spune ca va adauga automat hashtag-ul #doubleyourimpact la orice videoclipuri care folosesc stickerele. Utilizatorii trebuie sa aiba peste 18 ani pentru a dona.

34