Un blog cu personalitate poate constitui o sursa de venit pentru freelanceri

Incurajarea angajamentului in activitatile de marketing online, inclusiv in cazul unui blog personal, poate duce la cresterea vanzarilor.

Cand oamenii va acceseaza website-ul, fiind atrasi de continutul care dezvaluie informatii de interes pentru ei, denota personalitate si povesteste intamplari din cotidian, este mai probabil sa se simta conectati atat cu dumneavoastra, cat si cu business-ul aferent.

Si acest lucru, la randul sau, genereaza mai multa probabilitate de maximizare a interesului din partea utilizatorilor.

“Din pacate, site-urile web sunt adesea standardizate si detaliile se pierd printre date cu caracter legal.”

Pentru freelanceri, indeosebi pentru cei care se concentreaza pe o nisa feminina, de lifestyle sau IT, ca in cazul www.itstiri.ro, este vital sa stea cat mai departe de conceptul blogurilor conventionale si sa se faca remarcati prin platforme atinse de un touch personal.

Doar asa pot face din blogging o profesie si isi pot cuantifica timpul alocat postarilor si noutatilor publicate zi de zi, postari care, independent de natura lor, au interesul de a promova in scopul generarii unor comisioane din afiliere.

Un blog de lifestyle dispus sa produca profit pentru blogger trebuie sa tinteasca acea nevoie acuta a utilizatorilor pentru noutati din zona lor de interes. Nu numai ca este benefic pentru moralul oamenilor, dar adauga un aspect cizelat si lucrat (documentat) pe blogul pe care il detineti.

Pentru a lega o legatura si mai stransa cu cei care va viziteaza blogul, arata rapoartele publicate de blogul ante-mentionat, o optiune eficienta este publicarea de content vizual frecvent, unde sa fiti surprinsi in contexte-cheie ce s-ar putea sa fie familiare utilizatorilor obisnuiti.

Pagina de contact este extrem de importanta pentru orice blog sau website, mai ales cand scopul existentei lui vizeaza publicitatea / promovarea, din care se genereaza si profitul. Fiecare site web trebuie sa aiba o pagina de contact.

Ar trebui sa fie o legatura vizibila, motiv pentru care nu este o idee buna sa o puneti in sectiunea „Despre” sau intr-un link. Nu are sens si in plus este dificil pentru vizitatori sa gaseasca detaliile de contact.

Pe langa datele de contact, adaugati un intro prietenos deasupra detaliilor de contact, formularului de contact sau alte informatii relevante pe care le aveti pe aceasta pagina. Exprimati aceasta propozitie printr-un tone of voice prietenos, de conversatie.

Studiile de caz reprezinta, de altfel, o modalitate importanta de a arata clientilor potentiali, clientilor actuali si colaboratorilor cum i-ati ajutat pe altii ca ei in trecut. Chiar si atunci cand nu vorbim despre clienti numerosi, vorbim, totusi, despre cititori care va viziteaza frecvent blogul si chiar despre persoane care se aboneaza la newsletter pentru a fi la curent cu noutatile pe care le publicati.

Miza este sa le castigati increderea oferindu-le incredere, iar acest principiu capata valente deosebite atunci cand in ecuatie apare complexitatea blogosferei.

19